Untuk Mu Ibu

Terkesan dengan sangattt...

Jawab soalan ni dulu

SOALAN QUIZ UNTUK IBU
1. Berapa hari dalam sebulan kamu bekerja?
2. Apakah kamu masih tinggal dengan ibu kamu?
3. Apakah perbualan terakhir kamu dengan ibu kamu?
4. Bilakah hari terakhir kamu bergembira dengan kamu?
5. Apakah makanan kesukaan ibu kamu?
6. Bilakah kamu makan bersama dengan ibu kamu kali terakhir?
7. Pernahkah kamu mengatakan kepada ibu kamu yang kamu mencintainya?
8. Apakah yang membuatkan ibu mu senang?
9. Apakah yang kamu lakukan jika mempunyai kesempatan makan bersama ibumu?
10. Saya tahu saya bekerja pada hari ibu, saya mintak maaf kerana tidak mampu bersama mu ketika itu.
Tapi kami ingin kamu meluangkan masa untuknya
Satu bulan sebelum hari ibu
11. Apa yang kamu lakukan jika bekesempatan makan bersamanya.
Aku hanya ingin melihat mu tersenyum
Aku ingin ibu makan makanan yang enak
Aku ingin menyuapinya sebagaimana dia menyuapkan aku semasa kecil
Aku ingin mendengar tawanya
12. Apakah ada hal lain yang ingin kamu bagitahu kepada ibu mu?
-Aku ingin minta maaf
-aku ingin memeluk mu
-aku ingin menjadi anak yang baik

-aku ingin buat ibu bahagia


Sumber video ni:

https://www.facebook.com/zainalabidin.shaikdali.7/videos/775338399244841/

SHARE ON:

Hii, I'm a freelance gostwritter. Setup this blog hanya untuk perkongsian informasi, luahan perasaan dan bebelan kosong semata-mata. Boleh komen kat bawah ye for any feedback (",). Chill!

    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment