Masuk kerja sebagai pensyarah

Hii

Lama tak update.. hari ni masuk kerja sebagai pensyarah...

Yang kelakar ada adik tue ingat aku budak praktikal kat situ...

Lagi staf baru admin asyik2 duk tanya pasl ngaji..

So senyap jer...

Paling best yang sorang ni admin jugak... adik jugak..

Dia pelik asal masa interview aku xda..

Lagi dia pelik aku kenal dekan..

Dia tanya... kenapa tak nampak masa interview..

Aku cakap mungkin lain position....

last2 dia tanya macam mana kenal dekan...

Aku cakaplah... dekan bagi kata dua kat aku masa first2 aku kena interview...

So memang sebenarnya menDOwndkan aku...

Tapi lepas mock teaching aku bangkit balik... yang aku ni bagus...

itu yang diorg pilih gak aku walaupun mula2 memang aku spoil dah down...

Aku ajar samapai HR pun faham bidang aku... hihi...

Dalam aku cerita-cerita dekan yang lain pun boleh tanya soalan... so first time aku ngajar dekan-dekan dan mereka respond... hihihi....

Apapun anak murid aku... memang best... tapi paling best ... teaching material disediakan ...
dan masa flexsible... asal cukup hour..

Banyak projek ni sebenarnya...

Penangan bisnes online sangat menebal...

minat mengajar pun menebal..

sama naik...

so kena pandai urus..

jangan badan collapse sudah...

esok nak melawat kawan aku koma kat hospital serdang...

Terpaksa segerakan lawatan sebab Dr meeting untuk buang gas pernafasan dia...

Allah hu Ahkbar...

Ajal maut yang tidak mengenal usia...

Sedey... dan menginsafkan...

Berita kematian juga di terima dikampung...

Jiran sebelah...
kena cancer... semalam 3.30pm meninggal

Inalillah....

Terkilan sebab hari tue balik kg... xsempat melawat dia.... yaAllah..

Mungkin ada hikmah... sebab tersangkut pergi melawat kat Manek Urai terlampau lama ... xsempat nak balik jeguk...

Allahuakhbar.....




SHARE ON:

Hii, I'm a freelance gostwritter. Setup this blog hanya untuk perkongsian informasi, luahan perasaan dan bebelan kosong semata-mata. Boleh komen kat bawah ye for any feedback (",). Chill!

    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment