Cerita Budak Masuk Seminar Tuan Faisal Abdullah.... Bongkar!


Bila Tuan Faisal Abdullah (nasihatniaga.com) membongkar ceritanya. Ceritanya berbunyi begini:

 Beberapa tahun lepas, saya ada seorang peserta seminar saya yang berumur 17 tahun.

 ....dan budak ni mencabar saya kerana
 ada website yang lebih popular dari saya.

 Tak ke geram?!?

 Tapi 2 bulan selepas seminar, dia ada hubungi saya melalui Facebook....dan mencabar saya lagi! Aduh...

 Katanya dia dah amalkan apa yang saya ajar dalam seminar.

 Dia copy dan paste semua skrip-skrip dan
 manual pemasaran yang saya bekalkan...dan tukar sikit-sikit untuk perkhidmatan IT yang dia buat.....

 hasilnya...


 Beliau dapat 100 lebih customer setia...yang ada repeat order setelah di-cross-sell dengan produk lain.

 Semua ni dilakukan dalam masa kurang dari 2 bulan!

 Jika anda juga join saya...dan join budak 17 tahun yang hebat ini…. untuk mendapatkan repeat order setiap bulan… yang membawa income yang stabil....

…jom kita jumpa Tuan Faisal Abdullah 29 Mac ni!

 Klik sini untuk tengok apa yang bakal kita belajar.
http://bit.ly/bestofferBOMnya

 p/s: sblum 5 Mac Harga RM 130 jer.. Skang RM 150... nanti naik lagi.... huhu...

SHARE ON:

Hii, I'm a freelance gostwritter. Setup this blog hanya untuk perkongsian informasi, luahan perasaan dan bebelan kosong semata-mata. Boleh komen kat bawah ye for any feedback (",). Chill!

    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment