5 Cara Bijak Membawa Trafik ke Blog Anda

Jadi, dalam blog post ini saya ingin berkongsi kepada anda beberapa tips bijak * mengenai membawa lebih banyak trafik ke blog anda. Ini adalah tips yang luar biasa dan sama ada mereka adalah blackhat / rendang atau tidak, sehingga kepada anda . :)

1. Menetapkan rujukan sumber trafik laman web anda.
Saya tidak pasti jika ini adalah sesuatu yang ramai penulis blog dan webmaster tahu tetapi pada dasarnya anda boleh menetapkan laman web anda sebagai perujuk untuk semua laman web yang anda lawati.


Cara anda melakukannya adalah melalui pelayar anda. Dalam Firefox anda hanya boleh hanya muat turun plugin ini dipanggil RefControl. Apa yang dilakukan adalah semata-mata hanya membolehkan anda untuk menetapkan URL yang merujuk sama ada untuk semua laman web yang anda lawati atau untuk laman web tertentu.

Perkara yang baik tentang ini adalah bahawa trafik yang anda akan mendapat berpotensi boleh menjadi trafik berulang ( berulang) kerana anda membiarkan orang sebenar (tidak bots ) lihat web / blog anda. Dan bahagian yang terbaik adalah bahawa terdapat literal tiada kerja yang terlibat. Jika anda seperti saya yang suka membaca barang dalam talian, kemudian inilah ia .

2. Link perangkap dalam forum
Beberapa bulan kembali saya menulis panduan ini benar-benar muktamad mengenai bagaimana anda boleh mendapat trafik ke blog anda dengan menggunakan forum. Ia telah diterima dengan baik oleh ramai orang dan anda mungkin membina reputasi juga.

Jadi dengan pautan perangkap dalam forum, saya tidak benar-benar merujuk kepada anda mewujudkan thread baru dengan beberapa topik kontroversi dan kemudian dihubungkan dengan blog anda sendiri. Itulah sebenarnya idea ahli-ahli forum biasanya berkerut ke dalam. Link umpan dalam forum adalah semata-mata hanya menghantar satu thread yang anda tahu ramai orang boleh dikaitkan ke dalam.

Jadi seperti yang anda lihat pada imej di atas, saya hanya sekadar mencipta thread yang saya tahu ramai orang akan berminat untuk melibatkan diri masuk. Saya tidak meletakkan link dengan jelas ke blog saya dan seperti yang anda boleh menyedari, forum ini thread mencapai lebih daripada 5 halaman dan banyak jawapan daripada ahli-ahli forum. Jelas sekali ia memandu banyak trafik ke blog saya melalui link tandatangan dan header itu sendiri.

Perkara yang menarik ialah benang telah dicipta Mei tahun lepas dan orang masih menjawab sehingga hari ini yang membawa sehingga thread di atas.

3. Post tentang membuat wang secara online
Saya tidak tahu apa sebab di belakangnya tetapi jelas jika anda membuat sesuatu jawatan yang disasarkan untuk membuat wang secara online atau mungkin hujung yang mengenainya, orang secara amnya bertindak balas secara positif kepadanya.

Sudah tentu anda mungkin tidak mahu bercakap tentang membuat wang jika anda tidak mempunyai pengalaman dengan sendiri atau kekurangan pengetahuan mengenainya.

4. Dengan Menyertai pertandingan Guest Blogging
Seumpamanya seperti ganjil untuk memasukkannya ke sini kan? Saya telah menyertai banyak pertandingan blog tetamu tahun ini dan telah bercakap banyak mengenainya juga tetapi hakikatnya saya fikir adalah bahawa ia hanya sekadar mendorong anda trafik tanpa anda benar-benar disedari .

Kebanyakan orang menyertai pertandingan ini tidak untuk mencari pembaca baru, dan tidak memandu trafik tetapi untuk memenangi hadiah wang tunai dan saya fikir bahawa tunai berfungsi sebagai insentif untuk kita penulis blog untuk bekerja lebih keras dalam memacu lebih banyak pendedahan kepada artikel kami. Sedikit kita menyedari bahawa dalam usaha untuk menang, kita tanpa diduga memandu lebih ramai pembaca baru ke laman web kami .


5. Mengambil kesempatan daripada senarai newsletter / e-mel anda
Kebanyakan orang kini tahu bahawa mempunyai senarai adalah penting dalam blog yet MASIH percaya atau tidak, kebanyakan penulis blog masih tidak mempunyai satu. Apa yang kita buat sekarang? Mudah, mengambil kesempatan daripada hakikat bahawa kita mempunyai senarai! Mempunyai senarai e-mel anda sendiri mempunyai beberapa kelebihan. Anda boleh 
a) Berhubung dengan orang yang berminat dalam niche yang anda ingin kan 
b) Membawa mereka ke blog anda, mendapatkan mereka untuk membaca kandungan anda
c) Memupuk hubungan yang yang akhirnya boleh membolehkan anda untuk menjual dan menolak sesetengah produk kepada mereka.

Saya tahu sesetengah orang akan mendapati pelaburan untuk membayar $ 20 sebulan untuk alat pemasaran e-mel seperti Aweber adalah berbaloi tetapi saya benar-benar berfikir satu pelaburan utamanya. Saya rasa Aweber masih mempunyai $ 1 untuk bulan 1 promo. Jika anda berminat, mengambil kesempatan daripada itu sekarang dan lihat jika untuk anda atau tidak.

Jadi, mereka adalah 5 tips bijak saya yang boleh membantu anda memandu lebih banyak trafik ke blog anda dan yang lebih penting, ini adalah trafik yang menukarkan ( sebagai pembaca, sebagai pelanggan ). Jika anda mempunyai soalan atau ingin berkongsi beberapa tips yang lain, sila komen pada borang komen di bawah.

SHARE ON:

Hii, I'm a freelance gostwritter. Setup this blog hanya untuk perkongsian informasi, luahan perasaan dan bebelan kosong semata-mata. Boleh komen kat bawah ye for any feedback (",). Chill!

    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment